maanantai 13. huhtikuuta 2015

Lontoo


Terkut täältä Englannin etelärannikolta Suomen puolelle <3 Meinaa tulla välillä jo pikkasen ikävä sinne, mutta en mä kyl viä täält haluis mihinkää lähteä. Tää paikka on ihana ! Mhkhh mut siis ei tietenkää yhtä ihana ku Sjoki <3<<3<3<33


Täälä on jo tosi lämmintä, ihmiset kulkee t-paidois pihalla ja jokku hullut ui meres. Sitä mä en kyl ymmärrä yhtään haha! 

Joskus töitten jälkeen on ihanaa vaan kävellä rantaa pitkin keskustaan hakeen kaakaota ja nauttia hyvästä säästä. Monet tyypit on kadulla yhtäkkiä pysähtäny ja halunnu vaan tutustua. En ymmärrä miten rohkeita ihmiset täälä oikeesti on.



Käytiin viime lauantaina Lontoossa. Aivan upeeta! Ihan uskomatonta mikä määrä ihmisiä joka puolella. Joka nurkas jotain super kalliita kauppoja ja ovilla tottakai turvamiehet kyylääs. 

Käytiin toista kertaa täälä ollessamme jo Primarkis. Lontoossa se on 4 kerroksinen ja mua niin nauratti ku joka puolella naiset katteli vaatteita ja miehet epätoivoisina istumas joissain nurkis just sillä ilmeellä että FML! Ja siis mä en tiiä miten saan kaikki tavarat mahtumaan mun matkalaukkuun ku palaan Suomeen. Oon jo miettny et vois viedä jotai vanhoja vaatteita hyväntekeväisyyteen täälä, että sais vaan lisää tilaa matkalaukkuun xd


Työharjoitteluki lähtenyt tosi mukavasti käyntiin. Kaikki työntekijät ovat täälä niin rentoja ja on oikeesti ilo työskennellä. Vaikka välillä englanti tökkiiki niin kyl se pikkuhiljaa sujuu yllättävän sujuvasti. Ensimmäisen päivän olin kahvilapuolella töissä ja se oli oikeesti helvettiä. Mietin et ei juma jos joudun olee siinä koko sen 5 viikkoa, mut sit mut siirreettiin onneks naisten vaatetuspuolelle, ku eihän catering oo ees meidän opiskelemaa alaa. 

Ihan uskomatonta miten nopeesti aika kuluu, oon ollu täälä jo 16 päivää! Alle 4 viikkoa niin takas Suomeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti